לוג מוצרים פלסטיים – אסטרטגיה של אחריות חברתית

חברת לוג מוצרים פלסטיים בע"מ מקיבוץ אשדות יעקב איחוד בחרה, כחלק מתפיסת העולם, למקד את העשייה בתחום האחריות החברתית בשלושה מישורים בעלי ציר משותף של עשייה וקידום לאנשים עם מוגבלויות. מישורי הפעילות הם העסקה מגוונת, פעילות התנדבותית במסגרת אימוץ עמותה, ותרומה כספית.

העסקה מגוונת – בחברה 6% מכלל העובדים הם בעלי מוגבלות. "עובדים בעלי מוגבלות שנקלטים אצלנו נהנים משכר הגון ולא משכר מופחת, כולל תנאים סוציאליים מלאים. העבודה מבוצעת על ידם על הצד הטוב ביותר, הם נאמנים לארגון, לא מחסירים ימי עבודה ומגבירים את תחושת הגאווה אצל כלל העובדים, על הגיוון בחברה."
"אנחנו מאמינים גדולים במתן חכה ולא בחלוקת דגים "משתפת הדס יפה סמנכ"לית משאבי אנוש בלוג.
בנוסף לבעלי מוגבלויות, מועסקים בלוג עובדים מבוגרים בגילאי 60+ ואסירים משוחררים שמשתלבים בשוק העבודה. חשוב להדס להדגיש שבחברה קיים שיוויון מגדרי, ומספרם של המועסקים והמועסקות שווה.

התנדבות – החברה בחרה לאמץ את עמותת" מכללת כישורי חיים "למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים."  אנחנו מבצעים פעילויות משותפות, החל מארגון אירוע פורים הקמת הדוכנים, הפעלתם וחלוקת פרסים ועד נטיעת עצים ביחד בטו בשבט "מספרת הדס. "זה מרגש כל פעם מחדש וממלא גאווה ותחושת ערך את העובדים שלנו."

תרומה כספית – בלוג בחרו לתרום כסף לארגונים שבהם עובדי החברה מתנדבים. העובדים גם שותפים להחלטה לאיזה אירגונים יוענקו תרומות.

דילוג לתוכן