אייברי דניסון חניתה – ניתוח זרמי פסולת וחיבור לפרויקטים ירוקים –

בשנת 2021, כחלק מהמהלך הארגוני בAvery Dennison- העולמית לצמצם את הטמנת הפסולת ממפעלי החברה בעולם, הוקם צוות אד הוק במפעל אייברי דניסון חניתה שחיבר את צוות איכות הסביבה, הרכש ושרשרת האספקה. מטרתו העיקרית של הצוות הייתה מיפוי וניתוח כל זרמי הפסולת של המפעל ואיתור אחר פתרונות לכל זרם פסולת.
 כחלק מפעולת עדכון התרבות הארגונית הצטרפה אייברי דניסון חניתה לפרויקט הממשלתי של משרד הכלכלה" סימביוזה תעשייתית "ואף זכתה בציון הגבוה ביותר בתחרות" תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה."

בנוסף לכך שילבה החברה בתהליך העבודה את כלל עובדי המפעל על מנת לייצר בסיס עמוק לתהליכי השינוי, בתוך כך העובדים השתתפו בניקיון עין חרדלית בנחל כזיב בשיתוף רשות הניקוז והנחלים גליל מערבי, הכינו ריהוט גן מפסולת ממוחזרת, כמו כן העניקו חסות לפסטיבל המחזור "ירוק במפרץ" בנחל הקישון וכן הונהגה הפרדת פסולת אישית במתחמי העבודה של החברה.
 
אביב סוטו, מנכ"ל אייברי דניסון חניתה: "אחרי שנה וחצי של עבודה אנחנו גאים לומר כי כל אחד מזרמי הפסולת שלנו בארגון מנוטר, ממוין ומנותב לתהליך מחזור כזה או אחר. אנחנו עובדים על פרויקטים נוספים שיצאו לדרך בהמשך השנה, ביניהם שימוש חוזר במים ומציאת פתרונות לכלכלה מעגלית על ידי איתור חברות שידעו להשתמש בפסולת שלנו כחומר גלם עבורם. אנחנו גאים להוביל שינוי זה ומקווים שעוד חברות ומפעלים יצטרפו למהפכה הירוקה."

דילוג לתוכן